Η δωρεάν streaming υπηρεσία της εταιρείας, που λειτουργεί με διαφημίσεις, παρουσιάζει νέο λογότυπο, πιο εξελιγμένο περιβάλλον χρήσης με προηγμένες επιλογές προσωποποίησης και επεκτείνεται σε νέες αγορές σε όλο τον κόσμο.
Η LG Electronics (LG) παρουσιάζει μια σημαντική αναβάθμιση στο LG Channels, τη δωρεάν υπηρεσία streaming με διαφημίσεις[1]. Η ανανέωση περιλαμβάνει νέο λογότυπο και αναβαθμισμένο περιβάλλον χρήσης που προσφέρει πιο εύκολη και ομαλή πλοήγηση. Με προηγμένες προτάσεις περιεχομένου, το LG Channels βοηθά πλέον τους χρήστες να βρίσκουν γρήγορα και να απολαμβάνουν το περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει.

Από το 2015, όταν λανσαρίστηκε στην Κορέα, το LG Channels έχει εξελιχθεί σε μια διεθνή υπηρεσία που λειτουργεί πλέον σε 33 χώρες, με υποστήριξη της τοπικής γλώσσας σε κάθε αγορά. Μέσα από συνεργασίες με κορυφαίους παρόχους περιεχομένου, η πλατφόρμα προσφέρει περισσότερα από 4.000 κανάλια, τα οποία οι χρήστες των LG Smart TV μπορούν να απολαμβάνουν εύκολα μέσω του LG Magic Remote ή της αρχικής οθόνης του LG webOS.
Το νέο λογότυπο του LG Channels αποτυπώνει το φιλικό του χαρακτήρα και την διεθνή του ταυτότητα. Ο λιτός και άμεσος σχεδιασμός του ενθαρρύνει τους χρήστες να συνδεθούν με την υπηρεσία και παράλληλα υπογραμμίζει τη δέσμευση της LG να προσφέρει ποικιλόμορφες και εύχρηστες εμπειρίες ψυχαγωγίας σε όλο τον κόσμο.
Το ανανεωμένο περιβάλλον χρήσης και οι νέες λειτουργίες κάνουν την αναζήτηση περιεχομένου πιο άμεση και αποτελεσματική. Οι χρήστες λαμβάνουν πλέον προσωποποιημένες προτάσεις, προσαρμοσμένες στις προτιμήσεις θέασής τους. Μια νέα λειτουργία γρήγορης πρόσβασης επιτρέπει στους θεατές, με ένα πάτημα του κουμπιού «OK» στο LG Magic Remote την ώρα που παρακολουθούν κάποιο πρόγραμμα, να βλέπουν άμεσα πληροφορίες για το κανάλι, τον ηλεκτρονικό οδηγό, τα αγαπημένα τους και δημοφιλείς επιλογές. Με αυτόν τον τρόπο μπορούν να εξερευνήσουν άλλες ζωντανές επιλογές και να αλλάξουν κανάλι χωρίς να φύγουν από την οθόνη που ήδη παρακολουθούν, κάτι που ενισχύει σημαντικά την ευκολία χρήσης.
Το LG Channels προσφέρει πλέον ακόμη μεγαλύτερο βαθμό προσωποποίησης, αξιοποιώντας προηγμένους αλγόριθμους τεχνητής νοημοσύνης που προτείνουν περιεχόμενο σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα κάθε χρήστη. Η πλατφόρμα ενσωματώνει επίσης λειτουργίες που προσαρμόζονται στις συνήθειες και τις προτιμήσεις κάθε περιοχής. Στις Ηνωμένες Πολιτείες οι χρήστες μπορούν να παρακολουθούν εύκολα πότε ξεκινούν νέες εκπομπές, χάρη στη δυνατότητα υπενθυμίσεων για προγράμματα που θέλουν να δουν. Στην Ευρώπη προστίθεται λειτουργία πολλαπλών επιλογών ήχου[2] ώστε οι θεατές να επιλέγουν άμεσα τη γλώσσα μεταγλώττισης που προτιμούν, ενώ στη Μέση Ανατολή το περιβάλλον χρήσης θα υποστηρίζει εμφάνιση κειμένου από δεξιά προς τα αριστερά.
«Το LG Channels έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει στους χρήστες απρόσκοπτη πρόσβαση σε ποιοτικό και ενδιαφέρον περιεχόμενο» ανέφερε ο Chris Jo, επικεφαλής του webOS Platform Business Center της LG Media Entertainment Solution Company. «Με τη νέα αναβάθμιση, από το ανανεωμένο λογότυπο έως τις βελτιωμένες δυνατότητες προσωποποίησης, αναβαθμίζουμε την καθημερινή εμπειρία θέασης, κάνοντάς την πιο άμεση και πιο ευχάριστη για εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο».

Αξιοποιώντας την ήδη ισχυρή παρουσία του σε Βόρεια και Νότια Αμερική, Ευρώπη και Ασία, το LG Channels θα επεκταθεί σύντομα και σε νέες αγορές, όπως τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η Πολωνία και η Ταϊβάν. Η επέκταση αυτή επιβεβαιώνει τη δέσμευση της LG να προσφέρει ακόμη πιο ποικιλόμορφο και εύκολα προσβάσιμο περιεχόμενο σε χρήστες σε όλο τον κόσμο.
Το LG Channels παραμένει προσηλωμένο στη συνεχή αναβάθμιση της εμπειρίας θέασης, επενδύοντας σε συνεργασίες περιεχομένου και σε νέες λειτουργίες που βοηθούν τους χρήστες να ανακαλύπτουν και να απολαμβάνουν επιλεγμένο περιεχόμενο που ανταποκρίνεται στα ενδιαφέροντά τους. Για περισσότερα νέα και ανακοινώσεις, μπορείτε να παρακολουθείτε το LG Newsroom.
[1] Η υπηρεσία δεν είναι προς το παρόν διαθέσιμη στην ελληνική αγορά.
[2] Οι επιλογές πολλαπλών κομματιών ήχου διατίθενται μόνο όταν υποστηρίζονται από το εκάστοτε κανάλι ή το περιεχόμενο που προβάλλεται.











Join the Conversation →